2018 ELECTRICX & Solar-TECH

2018-ELECTRICX-Solar-TECH-YIY-news

ELECTRICX & Solar-TEC hè una marca nova in l'Africa di u Nordu dopu chì Informa Exhibitions cuntinueghja a so Esposizione Internaziunale di u Mediu Oriente nantu à l'energia elettrica, l'illuminazione è a nova energia (MEE).L'avvenimentu di l'industria energetica.Cum'è una mostra sorella di l'Electricità di l'Oriente Medio, affimendu nantu à e ricche risorse di cumpratori è una grande rete di cummercializazione di Informa Exhibition Group in l'industrii cunnessi, Electricx furnisce una grande dumanda di sviluppu per u mercatu di l'illuminazione di l'energia elettrica in Egittu è e zone circundante.Prufessiunale, efficiente è lucalizata eccellente piattaforma di cummerciale.

Vi invitemu sinceramente à voi è à i rapprisentanti di a vostra cumpagnia à visità u nostru stand in The ELECTRICX & Solar-TECH in Egittu da u 17 à u 19 di nuvembre.

Semu unu di i pruduttori specializati in u sistema solare è u Regulatore di Tensione Automaticu, cuncludendu inverter off grid monofase (600W à 15KW), inverter off grid trifase (3000W à 45KW), batteria LiFePO4, controller solare, pannellu solare è cusì. .I nostri novi mudelli offrenu super design è e so funzioni novi li dannu vantaghji distinti nantu à i prudutti simili di altri fabricatori.

Saria un grande piacè di scuntràvi à a mostra.Esperemu di stabilisce relazioni cummerciale à longu andà cù a vostra cumpagnia in u futuru.

Indirizzu di l'esposizione: EI Moshir Tantawy Axis (accantu à EI Mosher Mosque) New Cairo, Egittu

Nome di l'esposizione: Egypt International Exhibition Center (EIEC))

Numero di stand: H4K39

Data : 17-19 nuvembre 2018

Grazie assai per a vostra attenzione.


Tempu di post: 29-sep-2018